Marketing Internetowy

Jak można wykorzystać własną stronę internetową?

Rafał Cyrański to autor, informatyk, urodzony 12 grudnia 1980 roku w Polsce w Łodzi, założyciel FunkyMEDIA firmy specjalizującej się w obszarach takich jak SEO i Content Marketing. Ukończył Informatykę w 2001 roku. Rafał jest również gospodarzem podcastu FunkyMEDIA Podcast SEO oraz autorem książek z dziedziny marketingu cyfrowego.

• Zakładki: 412

Stworzenie własnej strony internetowej może okazać się bardzo przydatne w życiu zawodowym. Dotyczy to szczególnie specjalistów, dla których moja strona internetowa może być doskonałym sposobem na zaprezentowanie swojej wiedzy, kwalifikacji, doświadczenia zawodowego. Oczywiście samo stworzenie witryny to pierwszy krok, gdyż istotne jest, aby była rozpoznawalna szczególnie wśród odbiorców z konkretnej branży.

Odpowiednio skonstruowana oraz ciekawa strona internetowa, będzie przyciągała dużą liczbę odbiorców. Natomiast należy zdawać sobie sprawę, że uzyskanie takiej sytuacji wymaga nie tylko tworzenia treści. Konieczne są także działania marketingowe, które pozwolą zaprezentować witrynę odbiorcom w Internecie. Jednak coraz więcej małych firm czy specjalistów rozważa to, czy moja strona internetowa przyniesie korzyści. O ile serwis firm działających w Internecie będzie generować realne dochody, o tyle witryna nie skupiająca się na sprzedaży ma przynieść inne efekty. Przede wszystkim jest to sposób na zaprezentowanie działalności firmy czy specjalisty.

Strona internetowa może zapewnić:

  • zwiększenie rozpoznawalności wśród potencjalnych klientów,
  • możliwość budowania wizerunku eksperta,
  • możliwość zaprezentowania działalności.

Pozytywny wizerunek i rozpoznawalność mogą przynieść wiele korzyści.

Jak powinna wyglądać moja strona internetowa?

Oczywiście to, co ma zawierać moja strona internetowa, zależy od tego, w jakim celu jest tworzona. Specjalista może stworzyć witrynę, która będzie prezentowała przydatną wiedzę dla odbiorców. Natomiast firma może dzielić się informacjami dotyczącymi jej działalności, akcji społecznych, a także branży. W zależności od tego, jak ma być prowadzona witryna, powinna być nieco inaczej skonstruowana. Jednak każda strona powinna być funkcjonalna. Oznacza to przejrzystość, która pozwala na wygodne zapoznanie się z najważniejszymi informacjami, szybkie dotarcie do przydatnych treści. W ten sposób witryna będzie wzbudzała wśród odwiedzających pozytywne reakcje. 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
158 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *