Marketing Internetowy

Dlaczego mojej firmy nie widać na mapach Google?

• Zakładki: 22


Mapy Google to bardzo popularne narzędzie i szczególnie przydatne w obsłudze klientów, w oznaczaniu nowych promocji i lokalizacji. Dobra wizytówka na mapach Google przydaje się w procesie długoterminowego pozycjonowania. Dlaczego mojej firmy nie widać na mapach Google? Jeżeli masz taki problem zapoznaj się z poniższym artykułem. Znajdziesz w nim wiele wskazówek umożliwiających poprawienie pozycji.

Dlaczego Twojej firmy nie widać na mapach Google i dlaczego to poważny problem?

Przede wszystkim powinieneś zaprojektować własny znacznik, właściwie podejść do określenia lokalizacji własnego biznesu. Niektóre przedsiębiorstwa nie posiadają w sieci reprezentacji i nikt nie wziął odpowiedzialności za weryfikację. Algorytmy Google przedstawiają wyłącznie zweryfikowane miejsca, faktycznie znajdujące się w danym miejscu. Jeżeli prowadzisz nowy biznes, dopiero uruchamiasz sprzedaż produktów to naturalne, że pewnych danych w wyszukiwarce nie widać. Indeksacja często trwa bardzo długo, do kilku tygodni lub nawet miesięcy. Czasami mapy Google pojawiają się szybciej od podstron w sklepie internetowym. Dlaczego mojej firmy nie widać na mapach Google? Jedna z krytycznych przyczyn to wprowadzenie informacji niezgodnych z regulaminem wyszukiwarki. Akurat polityka Google zmienia się właściwie z miesiąca na miesiąc. Do regulaminów dochodzą nowe zapisy często przekraczające linię swobody wypowiedzi. Niektóre, bardziej kontrowersyjne działalności gospodarcze znikają w tym procesie z map.

Dlaczego warto posługiwać się narzędziami Google w celu prawidłowej weryfikacji?

Możesz rozwiązać większość problemów z wizytówką poprzez wiele oryginalnych publikacji na stronie internetowej, a także po założeniu konta w Google Search Console. To bardzo przydatne narzędzie, w którym zgłosisz potrzebę ponownej weryfikacji witryny. Obecność na mapach to właściwie sprawa obowiązkowa dla biznesów obsługujących klientów stacjonarnie. Na mapach widać godziny otwarcia, podstawowe wiadomości o marce, cennik, nowości, stosowane know how.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
49 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *