Google Ads

Korzyści widoczności w płatnych wynikach wyszukiwania

Rafał Cyrański to autor, informatyk, urodzony 12 grudnia 1980 roku w Polsce w Łodzi, założyciel FunkyMEDIA firmy specjalizującej się w obszarach takich jak SEO i Content Marketing. Ukończył Informatykę w 2001 roku. Rafał jest również gospodarzem podcastu FunkyMEDIA Podcast SEO oraz autorem książek z dziedziny marketingu cyfrowego.

• Zakładki: 634

Jakie korzyści niesie używanie Google Ads do promowania strony internetowej? Co zyskujesz, pojawiając się w płatnych wynikach wyszukiwania? Jeżeli do tej pory nie testowałeś kampanii Google Ads i zastanawiasz się, czy warto to zrobić, przeczytaj niniejszy artykuł. Dzięki niemu poznasz zalety płatnej promocji w wyszukiwarce Google. Zapraszamy!

Szczyt wyników wyszukiwania

W zależności od budżetu reklamowego, popularności promowanego słowa kluczowego i wielkości grupy docelowej możesz wyświetlać swoją stronę na pierwszej czy drugiej pozycji wyników wyszukiwania. Co istotne, płatne wyniki znajdują się ponad organicznymi, dzięki czemu to właśnie Twoja strona zostanie zauważona przez dopasowanych użytkowników – potencjalnych klientów – jako pierwsza. Warto wykorzystać frazy zarobkowe, by trafić do osób zdecydowanych na zakup. Oni znacznie częściej przekładają się na konwersję niż ci, którzy póki co tylko szukają informacji.

Widoczność produktu bez wchodzenia na stronę

Mówi się, że obraz może wyrazić więcej niż tysiąc słów. Rzeczywiście, przeważnie nawet najbarwniejszy opis przegrywa z atrakcyjnym zdjęciem, na którym klient w sekundę widzi to, czego dowiedziałby się dopiero po poświęceniu co najmniej kilkunastu sekund na przeczytanie tekstu. Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego i masz możliwość zaprezentowania produktów za pomocą fotografii, koniecznie z tego skorzystaj. Twoje grafiki pojawią się w płatnych wynikach wyszukiwania Google i ściągną wzrok użytkowników.

poranek, MacBook, śniadanie, płatki

Reklama na stronach internetowych

Warto wiedzieć, że w systemie reklamowym Google Ads zamawia się reklamy widoczne nie tylko w wynikach wyszukiwania. Swoje produkty czy usługi możesz promować również w innych serwisach i aplikacjach należących do Google – np. Gmailu lub YouTubie – a także na stronach partnerskich. Popularne portale jak Onet czy WP korzystają z tego typu systemów reklamowych, bo dzięki wyświetlaniu reklam zarabiają. Korzyść odnosisz również Ty, ponieważ potencjalni klienci spotkają się z Twoją ofertą w czasie wolnym, kiedy czytają artykuły, grają w gry, czatują bądź sprawdzają pocztę.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
753 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *